کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایا، حفاظت فنی و بهداشت کار در راستای اهداف این کمیته و با تاکید بر اهمیت آمادگی لازم در مواجهه با حوادث و بلایا برگزارشد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج،جلسه کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایا، حفاظت فنی و بهداشت کار این مرکز آموزشی درمانی در دفتر سرپرست بیمارستان برگزار شد. در ابتدای جلسه سرپرست بیمارستان ضمن عرض خیر مقدم به اعضاء جلسه گفت:اهمیت و جایگاه این کمیته در مراکز آموزشی و درمانی برای همه ما مشخص هست و ما باید از حوادث گذشته درس گرفته و  نقاط مثبت  را تقویت و نقاط ضعف را شناسایی و در برطرف کردن آنها تلاش کنیم. دکتر سعید عباسی در ادامه ضمن بررسی دقیق وضعیت ایمنی بیمارستان ، شناسایی نقاط پرخطر، ارتقای زیر ساختهای حیاتی و تدوین راهکارهای لازم  برای مقابله  و مواجهه با هر گونه حوادث احتمالی مانند زلزله و دیگر خطرات احتمالی، ابراز داشت: ما باید از تجارب برای بهبود عملکرد و افزایش تاب آوری استفاده کنیم. در ادامه اعضاء جلسه به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند و در پایان جلسه بر پیگیری مصوبات جلسه  و اجرای دقیق و آموزش جهت ارتقاء ایمنی تاکید شد.

تصاویر پیوست