به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج،جلسه کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایا، حفاظت فنی و بهداشت کار این مرکز آموزشی درمانی در دفتر سرپرست بیمارستان برگزار شد. در ابتدای جلسه سرپرست بیمارستان ضمن عرض خیر مقدم به اعضاء جلسه گفت:اهمیت و جایگاه این کمیته در مراکز آموزشی و درمانی برای همه ما مشخص هست و ما باید از حوادث گذشته درس گرفته و نقاط مثبت را تقویت و نقاط ضعف را شناسایی و در برطرف کردن آنها تلاش کنیم. دکتر سعید عباسی در ادامه ضمن بررسی دقیق وضعیت ایمنی بیمارستان ، شناسایی نقاط پرخطر، ارتقای زیر ساختهای حیاتی و تدوین راهکارهای لازم برای مقابله و مواجهه با هر گونه حوادث احتمالی مانند زلزله و دیگر خطرات احتمالی، ابراز داشت: ما باید از تجارب برای بهبود عملکرد و افزایش تاب آوری استفاده کنیم. در ادامه اعضاء جلسه به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند و در پایان جلسه بر پیگیری مصوبات جلسه و اجرای دقیق و آموزش جهت ارتقاء ایمنی تاکید شد.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
